Plačilo

Načini plačila

V naši spletni trgovini lahko plačate na naslednje načine:

  • z gotovino ob prevzemu / po povzetju ( Pri GLS lahko ob dostavi plačate tudi z kreditno kartico )

  • z nakazilom na transakcijski račun  po predračunu ( poštnina samo 1,99€ )

Izdan račun za blago priložimo pošiljki.

 

Plačila v trgovini Mercator Center MB-Tabor-Supernova Nova Gorica

  • Gotovina
  • MasterCard,Visa,Maestro,vse kartice....
  • Deiners
  • Deiners do 24 obrokov ( Nakupa nad 60€ )


Cene

Vse cene vključujejo 22% DDV.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Postopek nakupa

1. Oddano naročilo Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.

2. Naročilo potrjeno Če kupec naročila v roku 2 uri po oddaji ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenega blaga in naročilo potrdi in odpremi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. V primeru zamude pri dobavi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.

3. Blago odposlano Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje.

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.

 

Dostavo izdelkov vršimo preko dostavne službe GLS Slovenia.

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Naročeno blago bomo dostavili na naslov, ki ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku. Priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave.

V primeru, da ne želite, da vam izdelek dostavimo na vaš naslov pa si lahko na spletnem mestu GLS Slovenia izberete tudi GLS Paketno trgovino aliGLS Paketomat, kjer lahko paket prevzamete sami (poštno ležeče). V polje s podatki za dostavo je potrebno zgolj napisati vaše ime in priimek, ter naslov izbrane GLS Paketne trgovine ali GLS Paketomata.

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na navedene kontaktne informacije se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov (kjer boste v času dostave dosegljivi). Po vaši želji se lahko z GLS Slovenia dogovorite tudi za dostavo paketa v vam najbližjo Paketno trgovino ali najbližji Paketomat, kjer lahko paket prevzamete sami.

Seznam Paketnih trgovin in Paketomatov se nahaja na spodnji povezavi:Lokacije Paketnih trgovin in Paketomatov.

V primeru dodatnih vprašanj smo vam z veseljem na voljo!